1.5

by - January 02, 2011

Inbox me any number between 1 and 2, and I'll make my status your number and what I think about you. Fun thing is, only you and me know what your number is. I dare you to post this as your status.
PS. I can blog about you more if you want to :D 
just click [Like] on the 1st short post about you.

Special blog post about 1.5

im gonna blog this special post by using Chinese, for a special person :]


关于你的事真的是太多太多,说不清 -.-
该从何说起呢...

 早在3年前吧,在meetoto那边遇见你。
我还记得你的char叫'忧郁男孩 '对吧? 我那时就在想:有谁会比我忧郁啊,真是的。
从meetoto‘升级’至 MSN,才发现:hello,你一点都不忧郁好不好 -.- 像阳光那般刺眼 omg xD
接着就从MSN‘升级’至SMS (向我要电话的人真是稀有动物啊)
anyway, we started spam like no tomorrow!
I hv to admit that, you are best dude I like to sms with ! be proud of that :D


the most magnificent moment was, 你告诉我你将到台湾深造了。
well, I guess i just have to get back to my old life after all, back to normal.
虽然,许下了很多承诺,come on,人话都是不能相信的。
承诺都只是颗糖果,在嘴里甜滋滋的感觉很幸福,溶化后嘴里便是淡淡的,什么也没有。

刚到台湾你连台电脑也没有,真是有点荒谬 @@
换作是我哥的话,我老爸早就在他开学的前一个月买好电脑了...
luckily, we still havent lost our contact, thanks to the lame e-mails ! :D
信不信我的inbox还存着那些mails ? muahahahahah xD


worse thing was
你在那边适应了自己,then bla bla...
你忙你的,我也懒得理你 xD
你有你的世界,我有我的天空
we almost lost out contact right? for months we din even talk a single words.
是时候更新我们的记忆了 -.-
谢天谢地,我们的关系一直都没变。
这证明了,记忆需要更形,才能储存得更久。


The best thing of all
你从台湾大老远寄来了我的生日礼物!
OMG..the best surprise ever in my life, all i thought just was you are sure be kidding.
不像其他人,说说要这个要那个,最后叻,用着一大堆理由来敷衍我 -.-
答应了就得做到,做不到的就不要随口答应。
谢谢你,那么遵守我们之间的承诺。:D


还有还有,
每次emo, 神经大条, brain damage, 情绪失调...etc etc
你终会用一大堆道理,关心来开导我


我的数学会拿A
也要谢谢你叻...
像我这种慢两拍的脑袋,只有你有耐心教我吧 xD

希望你不要再熬夜了啊...
睡眠不足很容易老啊...哈哈

好像写太多了啦...@@
总之,我真的真的很珍惜这份友情 :3







You May Also Like

0 comments